Brev:
Græder stadig om natten
26. juli 2008
Alder:
6 mdr.
Græder stadig om natten
Hej Helen,
Vi har skrevet lidt til hinanden frem og tilbage mht min datters søvn. Jeg har prøvet at sove med hende, men synes heller ikke det hjælper. Kan hun virkelig drømme i løbet af et par minutter og så være påvirket den næste halve time? Parforholdet har ikke været helt optimalt her på det sidste. Det har været oppe og nedture i forholdet de sidste par måneder. Kan hun være påvirket af det? Er det mon derfor hun ikke sover?
Ja hun sover i sin barnevogn om dagen, men det er kun formiddag, da solen rammer altanen resten af dagen. Har tænkt over om jeg skulle lade hende sove i barnevognen om natten, men det bliver måske for varmt for hende? Hun sveder i forvejen rigtig meget, på trods af at vi ligger med åbne vinduer. Hun bliver lagt i sin seng når hun skal sove, hun bliver ikke vugget i mine arme eller noget. Derfor ved hun godt hvor hun sover. Jeg har også givet hende en stofble og en bamse som hun kan få lov at holde om, det virker, men kun lidt.
Hilsen den trætte mor