Brev:
Middagsmad - 17 mdr.
26. juli 2008
Alder:
17 mdr.
Middagsmad - 17 mdr.
Hej Helen
Det er længe siden jeg har skrevet, men det er jo kun positiv så tyder det jo godt.
Dog er jeg lige nu ved at gå ud af mit gode skin da min datter er en tyran til middags maden og har været det igennem 1,5 måneder. Det er sjældent at hun vil spise særlig meget ofte kun et par rytter og lidt tomat og agurk. Jeg tilbyder med vilje ikke alt mulig andet, da hun jo skal spise af de vi spiser. Oppe i dagplejen spiser hun heller ikke mere. Hun spytter det ud og kaster med det. Så det er umuligt at få noget i hende når hun ikke vil.
Hun har fine store lår:) Vejer omkring 11 kilo. Spiser rigtig godt til morgen og som regel også til aften. Får lidt frugt og kiks hvis hun vil til mellem måltider, men det er heller ikke sikkert at hun er interesseret her. Hun får ikke flaske mere, hun bliver bare tilbudt noget vand inden senge tid.
Er det almindeligt med middagsmads problemer eller gør jeg noget forkert. Hun sover gerne 2 timer alligevel til middag. Tænker om vi tilbyder det for sent i forhold til at hun bliver for træt. Hun får det cirka ved 12 tiden. Hun sover cirka fra 20 om aftenen til 7 om morgenen og så igen fra 12.30 til 14.30-15.
Det skal så lige siges at hun for 3 uger siden er starte forebyggende astma behandling op på maske, da hun har fået konstanteret astmatisk bronchitis. samt har hun fået 3 tænder der lige er brudt igennem. Men hvis det var det ville appetitten vel svigte til alle måltider.
Meget frustreret mor der er træt af at kæmpe med sin datter....
Jeg er jo også gravid med tvillinger og har termin 0m 4 uger. Sveden er ved at komme frem på min pande. 2 piger mere skal vi have. Der bliver travlt, og jeg er meget bange for hvordan vi kommer til at klare det....
Med venlig hilsen
Karin